Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzea mnie wkurza takie pisanie testów, nie testów.... pieprzenie w bambus... z zważyć motocykla to nie łaska? Japończycy podaja wagi inaczej mierzone, huska inaczej i nagle okazuje sie, że cos co jest lżejsze jest duzo cięzsze! A weźcie qrna wage z łazienki, KTMa 350 i tę Huske i zważcie.. dodajcie do tego WR450 i zobaczycie co jest takie ciężkie strasznie! Zawsze waże tak motocykle kupione i gotowe do jazdy... i czasami wychodzi taka lipa w tych danych, że aż wstyd! A Husqvarna ma jeden problem dla którego w ogóle szkoda ją testować w Polsce.. brak sieci sklepów z częściami i serwisów z prawdziwego zdarzenia. Serwis można zrobić sobie samemu, jak się dłubie od wielu lat... ale części potrzebne po wielu glebach na kamienistych górskich drogach, nie wystruga się z kabaczka.. a czekać na nie tygodniami - szkoda czasu.. Ja na to patrzę jak na eksperyment.. kto kogo wydyma w małżeństwie Niemców z Włochami. Stawiam na to, ze Włosi wydymają Niemców.. lenistwem, opornością i tępotą... a jak długo Niemcy będą chcieli do nich dopłacać, pożyjemy zobaczymy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza